Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της φοιτητοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και των αρχών της διαφάνειας και λογοδοσίας, έχει υιοθετηθεί διαδικασία διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων των φοιτητών του Τμήματος Γεωπονίας.
Ως «παράπονο» ή «ένσταση» νοείται κάθε έκφραση δυσαρέσκειας, διαφωνίας ή προβλήματος εκ μέρους των φοιτητών, που έχει ως αποτέλεσμα τη διάψευση των προσδοκιών τους αναφορικά με το ποιοτικό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η πολιτική διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων απευθύνεται σε φοιτητές του Τμήματος, όλων των κύκλων σπουδών, και αποσκοπεί στην επίλυση των προβλημάτων που μπορεί να σχετίζονται με τα ακόλουθα:
- Εκπαιδευτική διαδικασία
- Συναλλαγή με τις διοικητικές υπηρεσίες
- Άλλες υπηρεσίες υποστήριξης σπουδών
- Θέματα παρενόχλησης ή/και διακρίσεων
Κανονισμός Λειτουργίας Μηχανισμού Διαχείρισης Παράπονων Και Ενστάσεων